tisdag 27 januari 2009

Pelotta mig

I helgen köpte jag nya skor och samtidigt provade jag ut så kallade framfotspelotter. Jag har ju haft väldigt ont i ett halvår men med dessa enkla hjälpmedel känner jag ett hopp växa. Några tior extra på Intersport och plötsligt kan jag gå ganska långt utan att jag behöver ha foten i ett isbad efteråt.

Igår fick jag ett erbjudande som jag antagligen inte kan säga nej till nämligen att åka till Portugal på en träningsvecka i slutet av februari för nästan inga pengar alls . Bara jag och för min skull. Inga ungar, inga plikter, bara en jädra massa träning.

Om foten håller kanske jag skulle kunna....

4 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Jag råkar veta att Friskis anordnar träningsresa till Portugal... är jag dig på spåret?

Anonym sa...

Främre pelotter är bra grejer, Portugal är som vi vet också bra grejer. Kombinationen måste vara optimal. Vad ska man säga? Grattis förstås.

Alla smutsiga detaljer sa...

Cliff, det är bara som du tror - att du är mig på spåren alltså. Friskis må ordna resor till Portugal men inte med mig som som deltagare :-)
Stentorp, jepp - en kanonkombo. Det var allt för länge sedan Portugal fick en visit.

Alla smutsiga detaljer sa...

Cliff föresten, kolla länken i texten. Då hittar du ett bättre spår.