tisdag 18 januari 2011

Dags för en tronarvinge?

Det spekuleras i media om att det är dags för en liten tronarvinge. Fladdrar det till lite i Vickans festblåsa så är det glasklart. Lägger flickstackarn händerna på magen - samma sak. Fast får kungligheter verkligen ha sex? Det är väl lite väl världsligt? Nå, jag önskar verkligen Victoria och Daniel all lycka i sänghalmen. Jag hoppas verkligen att dom har jätteroligt och att dom njuter. Det borde fler göra. Men, jag tror däremot inte att deras rullande i bingen (eller var dom nu väljer att göra det) framför allt har en reproduktiv inriktning.

Jag tror nämligen att dom små prinskorvarna och prinsessbakelserna redan är klara. Jag är övertygad om att dom ligger nedfrusna i en väl bevakad och hemlig frys. Den minnesgode drar sig till minnes att prins Daniel för inte så jättelänge sedan genomgick en njurtansplantation. Det innebär med all sannolikhet rent medicinskt att hans potens kom tillbaka men också att risken för infertilitet ökade dramatiskt.

Tror du att vårt kungahus vill riskera att dö sotdöden genom en infertil snubbe från landet? Inte nog med att det blåa blodet ska blandas ut med en vanlig dödligs - risken att det inte skulle bli något alls var så klart överhängande. Så, jodå - dom ligger nog där i sin frys och väntar på att få ta över den svenska tronen. Om vi inte lyckas införa demokrati innan dess.

2 kommentarer:

Åsa-Marie sa...

Härlig blogg! Ner med Kungahuset!
Gillar det du skriver, du borde ta och skriva en bok vet ja, U got the Gift Girl!

Veronica sa...

Jag tror dessutom att de har sett till att knodden blir helt ren från diverse fysiska och neuropsykiatriska defekter.