söndag 31 januari 2010

I natt jag drömde

Nu är det verkligen dags att ta tag i bitarna. I natt drömde jag en härlig dröm. Jag sprang och sprang och sprang. Det kan ju låta väldigt ångestfullt men det var det verkligen inte. Jag gillar ju att springa.

Jag har varit förkyld sedan i oktober. Ordentligt förkyld med hosta som rister hela nätterna. Efter en penicilinkur i december kände jag mig lite bättre med det var snabbt övergående. Dessutom har jag ju ont i en arm och axel sedan svinsprutan vilket begränsar ytterligare.

Nu har jag äntligen fått eländet anmält som en biverkning och en läkermedelsskada och till råga på allt har jag varit snäll mot mig själv och bokat tid hos sjukgymnasten på ordination av läkaren. Det är verkligen galet att jag blir vaccinerad mot en sjuka och det slutar med nedsatt rörelseförmåga och smärta.

Nå ja, i natt drömde jag att jag sprang och sprang och sprang. Det kanske är nära nu.

Inga kommentarer: