lördag 30 januari 2010

Framtidsfunderingar

4 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Du ska väl bara inte skaffa en sådan mullet (hockeyfrilla) som Bowie hade? :-)
Jag minns när jag var på Readingfestivalen 1975 att det kom en kille som var en exakt kopia av Bowie (som han ser ut på den här videon) gående bland alla ragigga rock´n´rollare i publiken. Fast då hade väl Bowie redan hunnit byta image ett par gånger.

Alla smutsiga detaljer sa...

Nä, det ska jag inte men det är en fin video. Jag är mer uppfylld av jobbyte som står för dörren typ.

Jah Hollis sa...

Jag anade det. Hoppas du känner att du valt det rätta. Det väntar förändringar på mitt jobb med, men jag är dessvärre skeptisk till att det skulle vara till det bättre.

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag är säker på att jag valt det rätta. Helt säker faktiskt. Det ska bli sjukt spännande att byta spår men mer om det senare :-)