lördag 2 mars 2013

Ledig lördag och så lite jag jag

Så var det lördag igen, veckans lediga dag. Det blir nämligen ingen vilodag i morgon utan jobb. Nåja, jag ska försöka ta igen det framöver. Det värsta med att jobba på en söndag är trots allt att jag missar en försäsongsmatch (till). Det känns mindre bra. Men, det är smällar en får ta.

Veckan som gått har varit extremt intensiv. Möten, människor och lite sömn. Har skrivit debattartikel som blivit väldigt läst, rosad och risad. Druckit för mycket vin med vänner mitt i veckan, det kostar på. Har också blivit intervjuad av magasin som kommer ut om några veckor. Lite läskigt att vänta på en artikel om sig själv. Nästa vecka ska jag bli fotad också, för artikeln i fråga. Helt knasigt.

Men idag är det bara jag. Jag ska städa, träna, äta middag med vänner och dricka mera vin. Fira att det är dag 60 av min utmaning #100burpees. Det trodde jag aldrig om mig själv, att jag skulle klara. Eller jo, det trodde jag kanske för jag är ganska envis. Nu har jag inget mer att berätta. Detta var dagens snicketisnack-rapport. Vardag och ledighet.


Inga kommentarer: