torsdag 22 maj 2008

För att jag längtar så efter ljumma sommarkvällar

-eller jag känner mig lite fransk idag.

Borde kanske kommentera Champions leauge-finalen igår. Nä, inget av mina lag var med...

Kanske en kommentar till undersökningen som presenteras i stora morgontidningen som jag tror visar att singelkvinnor i mindre städer vinner (eller inte förlorar lika mycket kanske det var) särskilt om de är välutbildade...

Något om hotet mot Oskarshamns kärnkraftverk? Viktigt men nä...

Skiter i det och tar en promenad genom Paris.

Parce que je le valez bien!





Diva - dödligt intermezzo. Köpte filmen när jag var i Paris i våras. Nyutgåva - underbar, helt enkelt underbar!

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Oui, oui.

nurseblog sa...

Paris.. En underbar stad. Skulle gärna resa tillbaka dit ikväll om det gick.
Skönt att de ljumma sommarkvällarna snart är här!