tisdag 24 maj 2011

Fear of the mail

Jag har ganska många mailkonton. Det är dumt för ibland hinner jag inte öppna och kolla dom. Då blir jag stressad och undviker att göra någonting åt det. Nu är det dag igen. Jag måste kolla tre konton som jag inte har öppnat på nästan två veckor. Suck.

Skulle behöva mer tid för att hinna med. Tid för fri tid och sånt. Det skulle vara så skönt att slippa detta ständiga dåliga samvete som gnager och gör att sömnen blir dålig. Jag är glad att jag är ensamstående så att jag inte dessutom blir tvungen att lägga tid på att hålla ihop. Eller?

Nåja, idag ska det som sagt ske. Förlåten ska falla. Jag vet ju av erfarenhet att när jag väl öppnat brevlådorna så känns det bättre. Stressklumpen gör mindre ont och steget blir lite lättare. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: