måndag 20 juni 2011

Får inget gjort

Är det ett tecken månne, att jag skulle behöva semester, eftersom jag inte får något gjort. Borde skriva en massa och producera texter i långa banor men inspirationen och koncentrationen är i botten. Kanske ska ta en promenad och söka inspiration. Ibland är det vad som behövs.

Jag jobbar ett par veckor till innan det är dags att ta ledigt så jag har egentligen tid på mig att få klart allt som ska bli klart innan semestern. Ska skriva motioner med revolutionerande förslag inom rättspolitiken och konsumentpolitiken. Visst låter det spännande?

Det som upptar min tid i övrigt är att leta lägenhet att hyra i New York. Jag och döttrarna åker på semester i 10 dagar i höst. Det var länge sedan sist men nu ska det bli av. Har du tips tas dom emot med glädje. Beslutsångest och överflöd gör nämligen att det är omöjligt att hitta rätt.

Nu tillbaka till gruvan. En sida eller två ska väl ändå kunna produceras - om än under tvång.

Inga kommentarer: