lördag 9 april 2011

Nu har jag bestämt mig

Okej, fick ett erbjudande jag inte kunde motstå. När jag ringde min äldsta dotter för att fråga om råd sa hon "men mamma, du kommer ju ändå att göra det så varför frågar du". Så även om ingen, ingen av mina nära och kära hakade på så slog jag till.

Du som varit med ett tag vet att resan till Portugal våren 2009 är en favorit genom tiderna. Skillnaden från då är att jag inte var lika kroppsligt och konditionsmässigt nedgången som nu. Nåja, ont ska med ont fördrivas säger dom ju. Det är bara att bita ihop och ta med en stor burk Voltaren.

Så, den 24 april åker jag på djävulsresa. Temat är tydligen bootcamp, sist var det firiskis och svettis. För närvarande kan jag inte göra en enda armhävning, får se hur många det är när jag kommer hem. Förra gången landade jag med skoskaven från helvetet. Det gick så långt att jag fick gå till doktorn för att få penicilin så nu ska jag börja g in mina nya skor ordentligt, redan nu.

Inga kommentarer: