tisdag 29 oktober 2013

Skrivandet

Har en artikel att skriva. En verksamhetsplan och ett nyhetsbrev. Borde författa några mail till både den ena och den andra. Och så ett följebrev. Det finns så mycket att skriva. Det finns så mycket att säga. Just nu hittar jag inte ens ord till en tweet. En tweet kräver 140 tecken. Artikeln kräver si så där 4-5000 tecken. Det ska göras och det ska göras idag. Det kommer lösa sig, det vet jag men det kräver både svett och vånda.

I morgon åker jag till London nämligen, då måste det vara klart. Tre dagar av juridik och förhoppningsvis trevliga samtal. Ska jobba, så klart men också hinna med att möta människor som jag inte sett på länge. Och så ska jag hänga med yngsta dottern. Det blir också roligt även om hon har eget att göra också.

Så där. Nu har jag skrivit några rader. Får se om det fick skrivhäftan att lossna. En tar till alla knep.

Inga kommentarer: