tisdag 28 september 2010

Nya tider

Snart är det packat och klart. Jag vill lova att ett val innebär en flyttruljans av stora mått. Det ska bli vansinnigt spännande på torsdag för då ska det gå en mängd flyttlass runt om på min arbetsplats som består av många olika hus. Jag kan lova att bagagehanteringen på Charles de Gaulle kommer att verka som en västanfläkt.

Det blir nog bra när det blir klart.

Annars ska jag fylla almanackan idag. Jag ska fylla på med massor av roligheter. Det ska bli bandy, träning, handboll, fotboll, träning och en och annan partykväll som redan är inplanerad. Det behöver man när det börjar dra ihop sig till höst. Har du fler idéer? Jag är öppen för förslag.

Jag tror det blir en spännande höst.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte Stampenfredagars AW ;- )Nu får ju åtminstone du och jag ännu närmare...

Alla smutsiga detaljer sa...

Självklart, inskrivet och klart :)

Bengavoice sa...

Jag flyttade jobb idag. Det var trevligt. Jag träffade många nygamla arbetskamrater.
Quiz är kul. I Stockholm var jag en gång på en sådan på Tudor Arms. Henrik och jag vann.

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag tror också att det blir trevligt, i vart fall slipper jag dela korridor med SD.
Quiz, jo för all del - du får bjuda med mig nästa gång du är i stan :)