söndag 2 augusti 2009

Nedräkning

Så är det då en vecka kvar av semestern. Som jag mår just nu skulle jag behöva minst tre veckor till. Jag vet inte om det är sviterna efter en hård vecka eller om det är en släng av influensan men jag har verkligen ont överallt och nyser och hostar och är så trött så trött. Detta trots att jag skippade paradpartyt igår och åkte hem redan kl 18. Visserligen har jag slarvat med maten men jag har tränat nästan varje dag så jag borde faktiskt inte må så här. Idag ska jag städa i parken, sedan är det klart, det känns bra!

Paraden var annars som vanligt fantastisk. Jag brukar variera mellan att gå med och att titta på och det är lika roligt vilket som. I år var jag lite ambivalent vilken sektion jag skulle välja i men det blev partisektionen. Som kompromiss dekorerade jag mig i grön-vitt. Före paraden träffade jag fotbollssektionen och de såg lite nervösa ut. Efteråt däremot så var dom lyckorusiga och glada. De applåder de möttes av visade att beslutet att gå med var riktigt.

På tal om grön-vitt föresten. Du har väl hört om det kommande samarbetet mellan Barca och Bajen? Inte? Då har du inte hört om arbetet som inletts för att få Zlatan att välja Bajen som hemvändarklubb om några år heller? Ok - vi skickade en agent till USA. Du kan läsa om det här!

1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Vad säger han, Skarsgård? "Vi förlorar nästan alltid."
;-)