tisdag 5 juni 2012

All in?

Har haft lönesamtal idag och fått veta vad min nya lön blir. Eller, själva lönesamtalet var för länge sedan. Idag fick jag veta resultatet av lönesamtalet. Man kan fundera på om man ska vara nöjd eller missnöd. Man kan fundera på om det är bra eller inte. Jag kan hur som helst konstatera att jag fick i alla fall inte ett bud om sänkt lön.

Så, vad ska jag då göra för min högre lön? Som om det inte fanns hål att stoppa pengarna i. Men, i några dagar har jag ju funderat på vad jag ska göra med höstens träning. Hur jag ska komma vidare efter vårens grupp-PT sessioner. Kanske ska jag helt enkelt satsa hela slanten, hela löneökningen, på mig själv? Vad tycks?

Ge mig några goda råd. Är det rimligt? Att jag, en mellanålders, ensamstående mamma gör en så egoistisk och ensidig satsning. Vad tycker du.

Inga kommentarer: