fredag 27 januari 2012

Sommarplaner

Planerar sommaren. Planerar för jobb under sommaren. Det kommer bli mycket av den varan. Just nu letar jag mingel och möteslokal i Visby. Alltså under Almedalsveckan. Det är hård konkurrens och vääääldigt dyrt. Visserligen har jag en del budget för att arrangera men inte hur mycket som helst.

Förutom Visby håller jag på att planera för en tur till USA och närmare bestämt Washington. Just det. Måste boka biljetter till London och leta reda på biljetterna till Oslo. Men det är ju nu.

Insåg när jag gick igenom mitt schema för dom kommande månaderna att jag kommer att missa 6 av mina 30 träningspass. Det måste så klart kompenseras. Kanske köpa till några specialpass eller helt enkelt träna på egen hand med instruktioner av tränarna. Vi får se.

Nu är det i alla fall fredag. Vänsterpartiet har 9, 6 % i opinionen. Sossarna har fått en ny partiledare. Jag hoppas det blir bra. Är dock besviken på att sossarna accepterar smygvägen in i Euro-pakten. Det är dåligt för Sverige och inte särskilt solidariskt med människor i dom länder som redan är med och som nu låses ännu mer fast i skruvstädet med nedskärningar istället för investeringar.

Jaja, det är som sagt fredag. Hör du någon som vill hyra ut lokal i Visby under Almedalsveckan, tipsa mig.

Inga kommentarer: