måndag 16 januari 2012

Bootcamp pt 2

Berättade väl att jag köpte mig ett bootcamp-paket? Börjar inse vidden av vad jag gjort när jag fyller i almanackan. Inser att jag av tvång kommer att missa några pass men planerar för egenträning vid dessa tillfällen. Tänker på hur skönt det ska kännas när vi väl kommer igång. Hoppas det inte blir allt för kallt under februari eftersom två pass i veckan är utomhus.

Har satt upp tre mål för mig själv:

Det första handlar om att fixa vårens första springlopp bättre än förra gången. Det är inte ett högt satt mål eftersom det gick ganska dåligt då. Men, jag tänker inte bara på tid utan också på min nöjdhet. Jag var väldigt just missnöjd förra gången, det ska jag inte vara nu.

Det andra målet är så klart att jag ska må väldigt bra när mina tio veckor är över. Då ska suget vara tillbaka på den nivån att jag kan upprätthålla träningen hela vägen. I somras var jag nästan där. När det inte gick att låta bli att ge sig ut och springa och då 5X10 av vilken övning det nu gällde kom av sig själv.

Tredje målet, jag se det är mitt eget hemliga mål som ingen får veta förrän det är uppnått. Några hemlisar får man väl ha?

Inga kommentarer: