fredag 1 juli 2011

Almedalen

Jaha, så sitter man här och ångrar sig. Borde bokat in några nätter i Visby ändå. Fast, å tredje sidan kan det vara skönt att slippa. Är i valet och kvalet om att åka ändå, bara några dagar. Vi får se. Har sjukt mycket att göra på jobbet så jag kanske ska hålla mig till planen.

Ett av skälen till varför jag valde bort Almedalen var att den kommande veckan är den enda som yngsta dottern och jag har i stan samtidigt. Trodde jag. Nu förändras allt och det är bara att gilla läget. Yngsta dottern åker till Göteborg med en kompis för att bo på hotell och gå på Liseberg. Första egna riktiga semestern. Den äldsta jobbar och när hon är ledig hänger hon med kompisar och med pojkvän.

Så blev jag ensam kvar. Kanske ska jag tänka om och åka ändå. Eller kanske ändå inte. Eller kanske.....

Inga kommentarer: