måndag 22 juni 2009

Två veckor kvar

Det är två veckor kvar nu tills jag får semester. Det ska verkligen bli skönt. Innan dess ska jag dock sitta vid skrivbordet ett tag till. Jag fyller mina dagar med att svar på brev och läsa utredningar som legat allt för länge. Och så kastar jag papper - ton av papper. Det känns som ett reningsbad, riktigt skönt.

Nästa vecka blir det Gotland och politikens egna Peace & Love. Ja - det är faktiskt så. Man hänger runt på seminarier och kollar in diverse folk. På kvällen blir det en bit mat och en öl. Det är trevligt och jag brukar komma hem med massor av kontakter och idéer.

I år blir det blandad kompott. Det blir signalspaning, det blir Region Skånes kulturportfölj och det blir förhoppningsvis middag med polisförbundet. Det blir debatt om unga med folkpartiet och det blir teaterföreställnig med TopBoy. Självklart blir det också mingel med de RödGröna och en diskussion med teateralliansen. En himla röra helt enkelt.

Jädrar, jag har glömt att beställa nya visitkort.

1 kommentar:

Veronica sa...

Glöm inte STILs seminarium om den verkliga betydelsen av begreppet Pesonlig Assistans. 1 juli är det. Jag tänkte åka men det är fullbokat på kommunikationerna.