tisdag 14 augusti 2012

Semester

Idag har jag haft semester. Det känns faktiskt som om det vore första semesterdagen. Har visserligen jobbat lite men bara lite så det är okej. Istället har jag legat och solat och badat på Kaananbadet. Känner att det börjar funka att inte stressa mellan grejerna hela tiden, det är skönt. I början av semestern måste jag hela tiden påminna mig själv om att det inte är så bråttom. Nu går det bättre.

Hälarna gör sig påminda. De är inte under kontroll, det är klart. Men, det känns annorlunda än före behandlingen. Inte bättre och inte sämre men annorlunda. Tar det som ett gott tecken.

Nu ska jag gå ner och röja i min källare. Det är också sådant man kan göra på semestern. Det finns få saker som är så njutbara som att slänga grejer som man inte kommer ihåg att man inte saknar. Alltså, den där skiten som man tänkte att man kanske skulle kunna ha nytta av i framtiden men som ALDRIG kommer att komma till användning igen.

Städa och röja och lyssna på radio, man kan ha det sämre.

Inga kommentarer: