måndag 20 augusti 2012

Nya relationer

Jaha, så var det väl ohjälpligt höst. Det är både vemodigt och skönt. Att komma i ordning och i rutin är ju bra och jag har massor av roliga saker på gång på jobbet. Dessutom ska jag ju komma igång med det där bokredigerandet, det innebär en ny sak som ska passas in på schemat. För det berättade jag väl om? Att jag ska redigera en biografi i höst. Det ska bli spännande.

Men det där med nya relationer. Jo, jag har börjat träna på nytt gym. Inte så att jag var missnöjd med det gamla men jag fick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Ett år på SATS, vi får se hur som lever upp till förväntningarna. Var på ett cross-training pass idag. Det kan konstateras att det är mycket redskap inblandade och att det var väldigt svettigt. Annars helt okej. Jag tycker personligen att jag är ganska modig när jag kastar mig in bland de vältränade, välsminkade, välskräddade - men sån är jag.

Nya relationer pt två. Visst berättade jag om bilden och att dottern blivit påkörd. Börjar förlika mig med tanken att jag kanske inte får bilen reparerad. Kollar runt lite efter andra bilar. En Seat kanske, passar väl min sportiga image?

Inga kommentarer: