lördag 30 oktober 2010

Återhämtning

Ska ha en dag av återhämtning idag. Är galet förkyld, hostar och nyser för fulla muggar. Får väl skylla mig själv. Far runt som en tok mellan möten och fotboll och möten och jobb och ungar och bandy och möten. Träningen har fått sitta emellan men det är nog lika bra eftersom träning och förkylning inte är en bra kombo.

Till råga på allt har jag fått tillbaka ming gamla magkatarr. Det är lite jobbigt för det var flera år sedan sist. Som sagt, det har varit mycket stress, dålig sömn och dessutom för lite tid för sorg. Någonstans måste det ju komma ut. Jag behöver verkligen lära mig.

Pyssel är en bra sysselsättning när man behöver ta hand om sig själv. Det är sticksäsong och egentligen får jag inte sticka för att jag har ont men små saker är väl okej? Jag har letat länge och nu har jag äntligen fått tag på barnangarn. Alltså, ett garn gjort av bananbarksfibrer. Eftersom det var omöjligt att hitta i butik ringde jag grossisten som skickade några härvor till mig. Färgerna är valda med omsorg. Några mer än dom andra.


Inga kommentarer: