måndag 19 juli 2010

Sömnbrist och krav och längtan

Man kan konstatera att efedrin och en god natts sömn är en svår kombination. Man kan konstatera att efedrin är en dålig kombo med det mesta faktiskt. Och så är det dom där fågeljävlarna som sjunger hela nätterna, åtminstone tills byggjobbarna kommer och avlöser det där tjutande billarmet..

Jag borde ju öppna min mail och kolla på alla frågor som ligger där. Jag borde slänga iväg några mail om valrörelsen och om lite annat. Jag borde städa, fixa, planera och en massa saker. Jag borde åka och fixa ett pass till dottern. Vore det inte för den här förbannade förkylningen från helvetet så borde jag ut och springa. Det borde jag verkligen.

Känner mig destruktiv men ändå nyfiken. Ibland vill jag bara resa mig upp och gå, inte ta mer ansvar för vad jag borde. Äh, jag tar Olle med mig och låter honom lösa spänningarna

Inga kommentarer: