lördag 21 februari 2009

Stepping it up

Så var det då äntligen dags. I morgon bitti väldigt tidigt ger jag mig av till Portugal och en veckas hård (?) träning. Det ska bli löpning, bergspass, gym och vad man nu kan komma på. Har varit sjuk några dagar så jag har lite att ta igen. Det är bara att hoppas att det håller. Ser verkligen fram mot att möta våren i Algarve och när jag kommer åter är det dags för eldprovet i Två sjöar runt.

Dessutom har jag nu ytterligare en anledning att träna. Den 21:a mars ska jag dansa hela natten, det kräver också kondis.

Ha det bra, det tänker jag ha!

8 kommentarer:

rocky sa...

Jag trodde först att du syftade på Sisters of mercy...

Mikael K sa...

Trevlig resa!
Fick för mig att det var den 22:a nästa månad imorgon.
Marsning!

Anonym sa...

jogga på, kondisprov 21:a. Hälsa Portugal

Klarabella sa...

Min moster var också i Portugal och tränade, men jag vet inte om det var just där i Portugal.
Kanske inte så intressant att veta i och för sig...
Trevlig resa!

Bengavoice sa...

Kan komplettera Klarabella med att mostern åker till Monte Gordo om en vecka.
Jag är imponerad och lite avundsjuk på dig och andra som satsar på och planerar träningen så bra. Själv bestämmer jag mig när jag vaknar på morgonen.
Ha de gött!

Jah Hollis sa...

Förta dig nu bara inte med något överdrivet motionerande. :-)
Hängde på Ritz gjorde jag inte, av geografiska skäl. Men jag var där och såg bland andra Black Uhuru.

Anonym sa...

biljetter fixade!!!
Dansa, dansa, dansa tills du blir 43......

Alla smutsiga detaljer sa...

Clive, Sisters är en del av det hela - eller blir det den 21:a. Slow, vi får prata vidare om den helgen, se Stentorps kommentar. Klarabella och Bengavoice, ska hon till samma hak som jag just kommit från kommer hon ha det härligt. Min rapport kommer i morgon. Jah, överdrivet motionerande men inte förtog jag mig.
Stentorp; yes-yes!