tisdag 5 augusti 2008

It´s rainin it´s pouring

my ***-life is bouring
me to tears....
Då får man göra andra saker en regnig dag.
Det kanske inte verkar så smakligt från början..
Tålamod är ledordet, använd din intuition och känsla...
krångla inte till livet, våga kladda lite...
var försiktig med detta steg, det är viktigt för att förberedelserna inte ska gå om intet

det handlar om att vara lätt på handen, du ska inte knåda och inte vrida eller klämma för hårt, då sjunker allt ihop...


ugnen måste vara fuktig och väldigt varm för att det ska bli bra


Nu ska jag gå och göra klart soppan som ska serveras till!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
kikat lite på din blogg. Abselut inte läst allt, en annan regnig dag så..
Jag hade själv tänkt stänga min sida pga tidsbrist, men ångrade min i sista stund och strev en snutt till.
Få se hur länge inspirationen fluktuerar innan den dör helt...
aå, passa på: http://stentorp.wordpress.com/
puss
magnus

Alla smutsiga detaljer sa...

Nej, inte ska du försvinna när jag just hittat dig (eller egentligen var det ju tvärt om).

Anonym sa...

Ska vara kvar ett tag till...
Fast nu åkar jag till Blekinge, få se om vi hittar nåt nät..
Puss så länge
/magnus

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Alla smutsiga detaljer sa...

Tack för beröm Fanny, glad att du gillade brödet. Var dock tvungen att ta bort din kommentar eftersom den innehöll lite för mycket information.