lördag 9 augusti 2008

Det var bättre förr

Jag berättade väl att jag facebookar? Jo då, det är trevligt tycker jag. Känna att man är med fast man egentligen sitter hemma... Nej, skojar bara. Så långt har det inte gått ännu. Hur som helst så tycker jag att det är kul att hålla lite koll på kompisar och hitta både nya och gamla. Jag håller inte på med en massa trams på fejan men som sagt vänner och dessutom grupper och events - det gillar jag. Jag har faktiskt skapat en egen grupp på fejan som i skrivande stund har 843 medlemmar.

Nu ska allt ändras. Skaparna av Facebook vill tydligen börja om från början. Skit tycker jag. Testade den nya sidan och kan konstatera att det var mycket krångligare. Kunde liksom inte få någon översikt. Grupperna hittar jag inte över huvud taget. Nej, jag bytte snabbt tillbaka till den gamla.

Det funkar ju, varför måste man ändra allt?

Det var helt enkelt bättre förr.

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Aj då.
Är det sådana insikter som kommer med åren? :-)

Alla smutsiga detaljer sa...

Antagligen :-)