måndag 22 november 2010

Gör om mig

Idag är en ännu sämre dag än igår. Ont i magen, trött och småirriterad. Ingen bra dag för förhandlingar således. Skriver det eftersom det är just vad jag ska syssla med i eftermiddag så om mina motparter läser så är dom förvarnade.

Har nog inte så mycket val längre förutom att faktiskt göra slag i saken och börja ta hand om mig själv. Ingen annan lär ju göra det åt mig. Det här kommer annars att ta en ände med förskräckelse. Jag måste helt enkelt rehabilitera mig tillbaka till lust och hälsa.

2 kommentarer:

Bengavoice sa...

Hoppas det blivit toppen igen nu.
Fantastisk video med en toppenversion av en bra låt. Jag har en gammal CD med Jolly Boys som jag köpte på chans på en rea för länge sedan. Kapsylo av bästa slag med höjdare som Touch Me Tomato, Love In The Cemetery och Shaving Cream.

Alla smutsiga detaljer sa...

Jolly Boys är ett ljus i mörkret :)