onsdag 30 december 2009

Sammanfattning

Iår har Bajen åkt ut från allsvenskan. Jag har inte fått något nytt jobb eller ens nya arbetsuppgifter och tillhörande löneförhöjning. Det blev en ganska trist sommar med dåligt väder och inga spännande resor. Mormor bröt lårbenet och är väldigt illa däran. Zlatan dumpade landslaget. Hyran har gått upp och bilens vattenpump pajade. Träningen gick åt skogen på grund av en envis virusinfektion och dessutom dras jag fortfarande med biverkningar av influensavaccinet. Inte har jag blivit sockerfri. Ungarna bråkade med varandra mer än vanligt och den ena av dom med både mig och sig själv. Regeringen avgick inte!

Totto sa det, ett riktigt skitår var det!

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Jag vaccinerade mig inte och jag mår prima. Vad ditt år beträffar så tyder ju mycket på att det ska bli bättre 2010, så illa som du får till att det har varit i år. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=0Lwlr5ZAoQ4

Mikael K sa...

Rom byggdes inte på en dag.

(Att det sedan gick som det gick med romarna är en annan femma.)