måndag 28 december 2009

Renoveringsobjekt

Idag ska jag ut och shoppa. Jag ska köpa grejer för att göra sådant som jag egentligen inte ens gillar. Antagligen för att jag är ganska dålig på det. Att köpa garn är lätt liksom att köpa stenmalt mjöl direkt från kvarnen. Det är enkelt att köpa mat för att laga till något partaj för att inte tala om presenter. Jag gillar verkligen att köpa presenter.

Idag ska jag köpa måstesaker. Idag ska jag köpa sådant jag gärna skulle lämna till proffsen. Funderar på om jag kommer att ro det i land. Det är mycket jobb och jag har väntat länge, allt för länge. Lista på saker att köpa:
  • spackel
  • penslar
  • färg
  • sandpapper
  • tapetborttagare
  • bildtapet
  • tapetklister
  • och säkert något mer som gör det ännu besvärligare

Jepp, där har ni resten av mitt jullov. Trist men sant.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså! Det ä ju just såna saker som är riktigt roliga att handla. I love bygghandel

Alla smutsiga detaljer sa...

Du är såååå välkommen att ta över hela eländet - suck :-(

Frukostflingan sa...

Tur att alla människor inte är lika. Tänk bara vad trist det skulle bli om alla sa samma saker eller gillade samma saker.
Själv gillar jag vissa renoveringsprojekt mer än andra!