onsdag 21 mars 2012

Jag, jag, jag

Igår bokade jag massage. Jag bokade också tid för diatermi och dessutom tid för att göra slingor i håret. Idag har jag bokat ansiktsbehandling (har aldrig testat) och så har jag önskat mig en kurs i make-up i födelsedagspresent (tror inte jag får en sådan men jag kan ju ge en till mig själv). Därutöver har jag tandläkartid, presentkort på fotvård och ytterligare en massage.

Hur gick det här till? Det känns väldigt ovant. Är inte helt van att göra så här många saker för min egen skull. Träna, pyssla om sig och så. Är det en mitt i livet - "kris". Om så är fallet är den välkommen. Igår sprang jag i trappor. Upp och ner, upp - upp och ner - ner. 40 platåer à 13 trappsteg upp och ner. Det är väl också att ta hand om sig?

På fredag ska jag serva cykeln, om några veckor börjar fotbollssäsongen. Ikväll är det bootcamp-träning. Solen skiner. Om jag bara slapp pollenskiten hade det varit näst intill fulländat.

Inga kommentarer: