lördag 28 november 2009

Tomtar på loftet

Eller egentligen i källaren. Men, nu knackar dom på - dom står på rad och liksom bara väntar på att förgylla min helg och vardag. Stämningen vill inte riktigt infinna sig men imorgon ska dom upp. Du vet ju att jag ALDRIG bryter denna tradition. Först ska det dock städas, sådär så det luktar såpa.


För övrigt så letade jag efter receptet till min "berömda" kola när jag kokade godis förra helgen men det var helt omöjligt att hitta det. Då kom jag på ett osvikligt ställe där jag inte hade letat.

Slutligen, när man skriver om Piratpartiet går besöksfrekvensen upp nästan lika mycket som när man skriver om Sverigedemokraterna. Det är lite intressant.

1 kommentar:

rocky sa...

det där tomteparet där gubben och gumman håller om varandra har min mamma också. (själv är jag mer inne på den amerikanska julen: glitter och mera glitter)