tisdag 30 december 2008

Mitt 2009

Enligt mitt horoskop för nästa år bör jag ha höga förhoppningar. Det gäller det mesta som karriär, kärlek och hälsa. Visst finns det lite varningar här och där men det gäller bara småsaker. Eftersom jag läst flera årshoroskop i olika tidningar har jag försäkrat mig om lycka hela året enligt principen räkna de lyckliga stunderna blott.

Kärlek verkar i alla fall vara nyckelordet. Det är ju trevligt. Enligt en tidning ska jag som singel-vädur vara särskilt uppmärksam under våren, en annan säger att det är sommaren som gäller. Har ännu inte hittat någon som anser att blixten ska slå ner under hösten men jag letar vidare - alltså efter en tidning som förutspår hösten som den romantiska höjdpunkter bara för att försäkra mig.

Eller kärlek föresten, i min ålder får man inte vara så kinkig. En pirrig flört eller lite juste hångel funkar också.

1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Lycka till och Gott nytt år!
Hoppas vi fortsätter höras under 2009.