onsdag 31 december 2008

Gott nytt år

Av det kommande året önskar jag mig bara en sak



Men utöver det lovar jag mig själv några andra saker:
  • Jag ska städa i garderoberna, både irl och annars.
  • Jag ska ägna mig själv minst 15 minuters omtanke varje dag.
  • Jag ska laga nyttigare och bättre mat.
  • Jag ska springa mer (men först gå till doktorn med min onda fot).
  • Jag ska vara mindre till lags.

Jag hoppas ditt 2008 har varit riktigt bra, det har mitt. I kväll firar jag ut året med några av mina bästa vänner. Nyår är en överskattad partykväll så här blir det mest en satsning på god mat och förhoppningsvis glada skratt. I tidningen i morse läste jag en uppmaning på insändarsidan; låt ingen du känner köra hem i kväll efter att ha druckit. Det tycker jag var en bra uppmaning så jag skickar den vidare.

Give peace a chance!

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Tänk att vi valde samma låt att avsluta bloggåret med. :-)
God fortsättning.

Alla smutsiga detaljer sa...

Ja, man kan önska att fler följer i samma tankespår. God fortsättnig du också.