måndag 11 juli 2011

Skärpning vädret

Okej, nu är det så här att jag har semester. Det blir inga utsvävningar i år eftersom jag och tjejerna bokat en (svin)dyr resa till New York i Oktober. Det gäller att gnaga på ramarna. Men, dessutom jobbar ju mina ungar nästan hela sommaren och det gör att jag också blir hemma. Matlådeservice står på schemat.

Så, det minsta man kan begära är väl lite fint väder tycker jag. Eller? Jag har alltså fortfarande inte badat i år. inte ens ett litet kvällsdopp som alla skryter om. Det är för tråkigt.

Alltså, skärpning vädret. Så här kan vi inte ha det. Jag vill ut och bada. Ligga på stranden och njuta i solen är vad min lekamen behöver. Nattvaka och tidig morgon är min melodi så det vore väldigt skönt att få stänga ögonen i solen en stund.

Så snälla SMHI, kan Kina så kan vi!

2 kommentarer:

Raoul PETE Joacim Parfalk sa...

Haha "galna" Polskor är en Vild Dansant aktivitet det haha

rocky sa...

jag har badat tok mycket redan i både hav och sjö.