lördag 31 juli 2010

Det regnar inte på min parad

Idag är det Prideparad i Stockholm. Vädret är så där. Jag hoppas det klarnar upp om ett tag, det brukar vara trevligt med parad. Jag tänkte gå med en bit men i år ska jag kolla lite också så jag hoppar väl in efter hand. Det blir den rödgröna sektionen för mig.

Igår var jag på det traditionsenliga cavapartyt, fredagen på pride är liksom vikt för det. Lika roligt varje år. 45 personer på en terrass och en himla massa rosa bubbel. Träffade trevligt folk och som vanligt och drack för många glas (som vanligt).

Ja ja, kvällen slutade inte i Prideparken som planerat utan istället på en krog på söder. Det var inte meningen men det där med intima samtal som liksom bara flyter på och som det inte finns någon ände på. Det är roligt och spännande, man vet liksom aldrig vart det slutar. .. Nåja, diskretion är en hederssak!

Inga kommentarer: