tisdag 13 juli 2010

Bortamatch

Så dåligt som Bajen spelade igår har jag nog faktiskt aldrig sett dom spela. Och, då ska du veta att jag sett Bajen spela många (skit)matcher. Man skulle kunna tro att det var bortamatch och att dom inte hittat fram till arenan förrän tre minuter före matchstart och att fansen stannat hemma. Riktigt dåligt.

Då får man kompensera på egen hand. Man kan fira och man kan sörja.

Jag vet inte om jag ska skylla på värmen eller på en riktig skitmatch på Söderstadion. Kanske kan jag skylla på att det var första dagen på semestern. Jag vet inte om jag behöver skylla på något. Jag vet bara att det blev allt för sent och att jag bröt min vana att vara inkognito i Blåsut.

Det hade varit förutbestämt ett tag, att det skulle hända och då är det bäst att agera när tillfället ges.

Tänk vad skönt det är att vara vuxen ändå. Helt ångestbefriat.

Idag ska jag åka och bada.

Inga kommentarer: