torsdag 10 mars 2011

Håkan Juholt å jag

Okej, håll i dig nu för här kommer en bekännelse. Jag och Juholt var kompisar när jag var med i SSU. Jepp, det är mitt mörka förflutna. På lägret bodde vi i byn Italien och den dagen vi hade hand om matlag så blev det bränd pasta. Kastrullen fick vi typ gräva ner i skogen.

Vi åkte på kongress också. Vi ingick inte i samma delegation men nästan. Eftersom vi bägge kommer från så kallade traditionalistdistirikt så hade vi subersiva förmöten. Allt för att hindra självförvaltarna från Skåne, Norrbotten, Skaraborg och andra vänsterfästen.

På nätterna uteslöt vi trottar.

För övrigt sitter jag nu och filar på ett förslag om sjävförvaltning av kommunal verksamhet som alternativ till utförsäljningar. Sent ska syndaren vakna och när fan blir gammal och allt sånt där. Nu är det ute i det fria, nu är det sagt.

Håkan och Carin, spännande.

Inga kommentarer: