tisdag 15 mars 2011

Tar en paus

Idag har jag skrivit en artikel, pratat med diverse redaktioner om datalagring, provat ut terminalglasögon, varit på "skönhetsbehandling" (haha), gått igenom handlingar och förberett ledamöter i riksdagen inför utskott, handlat en bajentröja, kollat en SvT play-grej, letat artiklar om när borgerliga svängt om datalagring och ätit en snabb lunch.

Nu tar jag en liten paus och lutar mig tillbaka på min fantastiska ergonomiska stol.

Snart sätter jag igång igen för i eftermiddag ska jag ringa lite fler redaktioner, skriva ett protokoll, gå på två möten, läsa en utredning, förbereda en ledamot för en debatt, åka hem, laga matlådor som inte blev fixade i söndags, skicka ut förslag till yrkanden till torsdagens möte och sen - sen ska jag sova.

Inga kommentarer: