måndag 21 mars 2011

Tar en dag

Har hunnit med ett möte men inser att det finns så mycket annat jag inte hunnit med. Har två tre saker som måste göras idag men annars tror jag att det viktigaste måstet är att faktiskt ta en dag för mig själv. Känner mig lite sliten och därför så blir det en kompdag. Skulle egentligen behöva semester men som Kajsa Varg sa....

Ska ta igen ett och annat. Till exempel ska jag äntligen gå och beställa nya glasögon, det behövs. Jag ska också träffa en av "mina" ungdomar som jag skrivit om tidigare som behöver hjälp att komma vidare.

Sedan ska jag strosa runt ett tag. Hämta lite kraft. Se till att vara pigg och stark imorgon. Se till att få lite inspiration. Kanske ska jag förbereda en ny surdeg. Ska ha gäster i helgen. Dom kan kanske få lite nybakat.

Inga kommentarer: