tisdag 17 augusti 2010

Framtiden i stjärnorna

Jobbar och sliter och försöker inspirera mig själv till stordåd. Det borde ju inte vara så svårt när det är 33 dagar kvar till valet. Jag vet inte om det beror på att det TROTS ALLT beror på att det känns som om jag är i vinnarfållan.

Lyssnade på Reinfeldt i morse i utfrågningen i P1. Intressant tycker jag det är att han säger nej till i princip alla förslag från resten av den snart mosade alliansen. Än mer intressant är det att regeringen fortsätter hävda att vi inte ska ha någon strategi för när vi ska lämna Afghanistan. Jag fattar verkligen inte varför alla andra länder ska ha det men inte vi.

Nåja, detta om detta. En flicka måste ju leva också. Läste mitt veckohoroskop i en av kvällstidningarnas bilagor. Denna veckan skulle betyda små utgifter och mycket kärlek eller åtminstone "romantik".

Bring it on säger jag bara!

Inga kommentarer: