lördag 14 augusti 2010

Årstider och valkamp

Det är varmt, eller för den delen hett. Det är fuktigt och soligt och det skulle vara kanon om det var så att man fortfarande hade semester. Så är det ju dock inte för nu har allvaret börjat. Av någon anledning innebär det för mig att jag inte tar mig tid att åka ut på stranden. Samtidigt är kvällarna så där härliga och man vill verkligen inte gå hem.

Funderar på om det ska bli några kvällsaktiviteter ikväll. Söder och midnattsloppet kanske. Ska ju inte springa men man kan ju alltid blanda sig med massorna. Skulle gärna träffa på någon av dom nya bekantskaper som jag gjort i sommar men det får vi se. Det är ju som sagt varmt och skönt ute - som gjort för friluftsaktiviteter.

Detta om detta. Ser i tidningen att vänstern nu presenterat sina valaffischer. Jag har ju sett dom förut och jag tycker dom är ganska fina. Man kan konstatera att dom sticker ut i alla fall. Klosskampen går vidare helt enkelt.

Inga kommentarer: