måndag 30 juli 2012

Semester

Hade tänkt städa idag. Verkar inte hinna med det. Fick tid hos sjukgymnasten som ska behandla mina hälsenor med stötvågor så att jag kan springa, springa och springa. Funkar det kanske jag kan hela mina "golfarmbågar" också. (Och, nej - jag spelar inte golf!!!!).

I fredags var för övrigt min dotter och min bil med om en bilolycka. Dottern blev påkörd när hon stod stilla och väntade på vänstersvängande bil. En stor Cheva backade på vår lilla, lilla bil och demolerade hela passagerarsidan. Sällan har jag varit så glad att jag lade en extra slant på en krocksäker bil. Krockbalkarna i sidan skyddar ju även mot stötar som kan innebära whiplash och långa plågor. Alltså, allt gick bra med dottern och det är ju det viktigaste ändå.

Idag är första dagen på min semester. Första dagen av 20. Nu ska det bara varvas ner. Är så klart inte av med jetlagen ännu. Det tar tid för mig. Jag som blir prillig av omställningen från sommar till vintertid och vice versa. Tja, du fattar.

Nåja, idag är första dagen på min semester. Nu kör vi.


Inga kommentarer: