tisdag 10 juli 2012

Är så glad att jag är nöjd

Det är skitväder. Eller, det är varmt men mulet och grått. Jag jobbar. Jag har massor att göra. Rapporterna ramlar ner i mailen och förfrågningar hit och dit. Alltså, jag har inte semester, snarast tvärt om. Trots detta är jag både glad och nöjd. Eller, snarare på grund av detta är jag både glad och nöjd. Jag gillar verkligen att jobba på mitt jobb, det ger inspiration och lust.

Jag har det helt enkelt väldigt, väldigt bra och i kväll ska jag dessutom gå på konsert. Det var några år sedan nu. Jag tror att jag spelat sönder plattan för den är så genialt bra. Grönan, Tant Strul och goda vänner. Jag har det helt enkelt väldigt, väldigt bra.


2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Vill inte på något vis dämpa entusiasmen (jag har sett dom en gång för länge sedan i Oskarshamn) men till Malmö kommer i september ingen mindre än Patti Smith. Kanske till Stockholm med?

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag har sett dem många gånger. Igår var en väldigt bra gång. Patti kommer till Stockholm den 3 augusti. Så det så!