torsdag 5 juli 2012

Förlåt

Glömde blogga igår. Det händer så mycket och intrycken är så många att man inte hinner med? Mötte mängder av folk. Var på några seminarier. Mnglade på diverse mingel och ja, drack några gratisglas. Festade på DJ battle på Kallis. Lyssnade så klart på tal. År middag med RFSU-kamraterna. Hängde på popvänstern. Bytte lägenhet. Tja, du fattar va? Idag är det inte lika intensivt. Önskar jag sov lite bättre så jag var lite piggare. Men, det är som det är. Fullmåne, ny säng varje natt och en miljard intryck. Idag blir det i alla fall vare sig vin eller nattsudd för i morgon står RFSU värd för sex arrangemang. Det lär bli intensivt så det räcker. Så, jag säger redan nu. Förlåt igen. I morgon får bloggen vila. Det känns helt okej. På lördag åker jag hem och sover i min egen säng - och tar lite ledigt. Over and out.

Inga kommentarer: