tisdag 17 juli 2012

Resfeber

Idag har jag lite resfeber. Det brukar jag inte ha. På lördag åker jag till Washington för att delta i ett gigantiskt evenemang. En konferens om HIV och AIDS. Till mötet kommer flera tusen delegater från hela världen. Jag vågar knappast tänka på hur stort konferenscentret måste vara för att inte tala om trängseln vid öppningsceremonin.

Det sägs att Obama ska tala, det sägs också att besvikelsen är stor eftersom Obama inte ska tala. Vem vet - inte jag. Hur som helst har jag ett fullt program och mer därtill.

Varför har jag då resfeber? Jag fattar inte det. Detta blir tredje USA-resan på ett år. Det är inte så att jag är ovan. Jag undrar vad det beror på. Känner mig kanske lite oförberedd. Känner mig kanske lite överväldigad. Känner mig kanske lite trött och sliten.

När jag kommer hem från Washington ska jag ha semester.

Inga kommentarer: