tisdag 31 juli 2012

Nedvarvning

Idag har jag haft ont i magen hela dagen. Det är ett typiskt tecken på semester. Stressen som alltid ligger där under ytan ger sig till känna och poppar upp. Det är ganska jobbigt men smällar man får ta. Är ju inte helt ledig heller utan förhandlar, planerar och skriver lite som nedtrappning. Känner att det inte blir riktigt som jag tänkt mig med årets semester men det är för sent att göra något åt.

Är ändå hoppfull att sommaren ska hinna bära med sig en överraskning eller två. Är öppen för initiativ gällande både det ena och det andra. Behöver bli bättre på att vara öppen, det är ju trots allt årets nyårslöfte. Det är dock ett svårt löfte så jag kan behöva en push. Har du några förslag så bring them on.

Ska börja med att ge mig ut på stan. Sluta med "ytterligare en hemmakväll". Det är väl ett bra första steg. Kanske.

Inga kommentarer: