fredag 5 mars 2010

Att vara långt från hemma

Det har blivit lite små uppehåll i mitt bloggande på sistone. Det har sina skäl och jag önskar att dom var trevligare än vad dom är. Just nu är jag i Blekinge på besök hos min mamma och pappa. Det blev så hastigt och lustigt eftersom min pappa är väldigt sjuk.

Det är nu det känns, att jag bor långt "hemifrån". Det är nu jag skulle vilja vara här hela tiden. Det kom väldigt hastigt och oväntat på, med pappas sjukdom så vi lever nog fortfarande i chock allihop.

Idag fick jag frågan om det var jobbigt att komma hem till min sjuka pappa. Nej svarade jag, men det blir jobbigt att åka tillbaka till Stockholm på söndag.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Jag håller med dit till 1000%! Jag hoppas verkligen din pappa blir bättre! Jag kände av det där förra året när mamma var jättesjuk.
Kramar och tankar till dig!

Anonym sa...

Är mycket ledsen över att din pappa är sjuk

Eva Nygren sa...

Det är svårt. Känner för dig!