lördag 11 december 2010

En bro, en bro

Äntligen är det här. Vi kan börja räkna ner dagarna och vi kan börja planera. Så många saker ska skrivas in i almanackan och då är det bra att ha grunden och det viktigaste klart för sig. Jag menar, det finns datum som är viktigare än andra. Det är bara att börja räkna ner och längta och vänta och längta.

Nu är det dags att lägga sig i hårdträning. Man vill liksom vara på g redan till försäsongen och den startar ju snart. Vi vet ju också att det finns både bandy och handboll i vänta på själva huvudrätten men det är inte samma sak, det går inte att komma ifrån.

Den 10 april är det bortamatch i Södertälje. Den 17 april är det dags att tåga över bron. Försökte titta igenom programmet efter viktiga höjdpunkter särutöver men det lade jag snabbt ner. Jag vill bara att vi ska vara där nu. Alltså, jag kan inte vänta efter att säsongen ska sätta igång. Jag kan inte vänta på att få tåga över bron.

Inga kommentarer: