måndag 10 maj 2010

Grönt i parti och minut

Nyss hemkommen från partikongress borde jag så klart skriva om politik idag. Sälla mig till dom duktiga valarbetarna. Men, jag är lite mätt på argumentationen just nu så jag struntar i det. Tycker det är kul att konstatera att vi röda också är gröna, det får räcka så.

Funderar lite på sommaren istället. Jag åkte tunnelbana i morse, istället för att ta min gröna cykel till jobbet. Läste i Metro en annon för Gröna lund. Jag funderar faktiskt på att köpa Gröna kortet. Det är en hel del sevärda band som dyker upp, inte minst min favvo som jag alltid tänker gå och se men aldrig kommer iväg på. I sommar kan det bli två gånger, dels på Grönan och dels på "For ever young-turnén".

Grönt föresten, nu måste Bajens representationslag börja vinna. Vårt talanglag leder division 1 norra ganska klart och vinner och vinner och vinner. Hur ska det gå? Vi måste upp i Allsvenskan och HTFF ska få plats i super1an. Kom igen nu Bajen. På torsdag gäller det!

Vi kör en låt:

Inga kommentarer: