lördag 28 januari 2012

Vilodagen

Har just börjat min "bootcamp-träning". Försöker efter bästa förmåga kombinera löpteknikträning, sjukgymnastik, voltaren, styrka och kondition. Kan tala om att det ger träningsvärk men samtidigt mersmak. Senaste passet var i onsdags och hemläxan var aktiv vila. Har fuskat genom att göra ett lättare pass hos sjukgymnasten men det får gå. Ska ta en promenad också men i morgon är det äntligen dags för ett riktigt styrkepass.

Idag ska jag handla, städa, vara barnvakt till en tvååring. Det är väl aktiv vila så det räcker. Ska för övrigt jobba lite också. Bevaka KDs partiledarval. Lite lagom trist men nödvändigt. Jag är väl i och för sig ganska säker på att Hägglund tar hem det men frågan är med hur mycket. Samvetsklausuler, hårdare straff och vad vet jag. Om inte Hägglund tar hem en jordskredsseger blir det två år av eftergifter mot dom som kallar sig värdekonservativa. Jag skulle snarare beskriva dom som mörkerhöger.

Nåja. Nog om detta. Nu ska jag sätta fart på dagen. Det blir nog en bra dag.

1 kommentar:

Raoul PETE Joacim Parfalk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.