lördag 14 januari 2012

Lediga lördag

Njuter av min lediga lördag, det är en härlig känsla att få sova tills man vaknar. Lite dammigt och rörigt i hemmet är det men det är okej för jag hinner fixa det om ett tag. Ska diska i lugn och ro, fundera över bra middagsmat och ta en promenad i dagsljuset. Det är fint.

Annars har jag bestämt mig nu. Ni vet det där jag pratade om Biggest Loser för några dagar sedan. Det finns. Typ. Fick ett erbjudande om tio veckors bootcamp. Det är dyrt men det är värt besväret. Jag är säker på att det är exakt vad jag behöver för att komma igång. Så, jag kör även om jag har jävligt ont i armarna. Tio veckor från och med den 23e januari, tre pass i veckan med PT i grupp. Vad sägs? Lär behöva lite pepp så jag litar på dig!

Under promenaden i eftermiddag ska jag för övrigt prata om min väninnas 50 års kalas som jag ska hjälpa till att fixa. Det ska bli så himla kul. Det viktigaste, bandet, är fixat så det blir dans hela natten. Nu ska vi bara hitta en lokal men det fixar sig nog. Själv har jag några år kvar tills det är dags men övning ger färdighet.

Träning, fest, resor. Vår!

1 kommentar:

Mikael K sa...

Beslut är bra. Kör på! Det fixar du.

Jepp, om några månader formerar vi oss i rak linje till stentorpska toner.
Hey ho, let's go.