tisdag 31 januari 2012

Vilken härlig dag

I dag när jag kom till jobbet efter ett finfint träningspass överraskades jag av en present på mitt skrivbord. Det var en finfin flaska vin som tack för en föreläsning jag höll på en PR-byrå igår. Trevligt och rart att få en present levererad till jobbet och en bra fortsättning på på dagen.

Hann komma igång med jobbet när arbetskamraten som varit i Asien en vecka kom in på kontoret. Bara så där hade hon med sig en flaska champagne! till mig. Riktig champagne. Jag har visserligen haft ansvar för även hennes jobb på hemmaplan den gångna veckan men det var ju självvalt. Trevligt hur som helst.

Så, för en liten liten stund sedan kom en annan kollega och lämnade ett paket. Det var en ny telefon. En iPhone 4S som jag tydligen absolut måste ha.

Snart är det lunch, man kan ju undra vad eftermiddagen bär med sig. Kanske borde jag köpa en lott.

Inga kommentarer: